Where basketball happens
Kategorie: Wszystkie | Bieganie | Koszykówka | Primera Division
RSS
wtorek, 06 grudnia 2011
Barcelona, Real i Audi

Audi, które jest partnerem technicznym Barcelony i Realu, przygotowało taki oto spot przed najważniejszym wydarzeniem pierwszej części sezonu La Liga, czyli El Clasico:

czwartek, 17 listopada 2011
E-stadion Realu Madryt

Jak poinformował w środę Real Madryt na swojej stronie internetowej, zawarto porozumienie z informatycznym gigantem CISCO na przekształcenie Estadio Santiago Bernabeu w nowoczesne centrum rozrywki. O co chodzi konkretnie?

- Sieć WiFi dostępna dla wszystkich kibiców na stadionie, która pozwoli  na szybki dostęp do Internetu

- Nowa sieć stadionowych ekranów w jakości HD

- Kibice korzystający ze smartphone’ów czy tabletów będą mieli w trakcie meczu dostęp do specjalnych aplikacji, konkursów

- Lepiej wyposażone loże VIP – telewizja najwyższej jakości

- Sponsorzy i reklamodawcy uzyskają nowe możliwości komunikacji i interakcji z odbiorcami

To wszystko idzie w parze z przebudową obiektu, która ma rozpocząć się już w grudniu. Stadion Realu ze świątyni futbolu przerodzi się w wielką galerię handlowo-usługową z dziesiątkami sklepów, barów i restauracji.

Real szczyci się, że będzie dysponował pierwszym aż tak multimedialnym stadionem piłkarskim w Europie, ale nie jest to do końca prawda. CISCO swoją technologię o nazwie StadiumVision zaczęło montować już na innych obiektach. W zeszłym roku rozpoczęła się przebudowa infrastruktury teleinformatycznej na Millenium Stadium w Cardiff (z myślą o rugby, ale piłkę też tam kopią), a w październiku poinformowano o instalowaniu systemu na Amsterdam ArenA.

Projekt jednak warto obserwować, a co tak naprawdę CISCO StadiumVision oferuje można zobaczyć na YT z Eden Park:

 

Primera Division @Pick'n'Roll

Ilu Chińczyków rzeczywiście mecz Realu z Osasuną widziało

Co robi Getafe, by przyciągnąć kibiców na stadion?

Andres Iniesta i jego winnica

wtorek, 15 listopada 2011
Ilu Chińczyków Real z Osasuną rzeczywiście oglądało

Cristiano Ronaldo, Real - Osasuna

Primera Division podąża szlakiem wytyczonym przez Premier League i Serie A, które w walce o azjatyckiego klienta przełożyły godziny rozpoczęcia spotkań. Od tego sezonu jedno niedzielne spotkanie ligi hiszpańskiej rozgrywane jest o godz. 12, specjalnie z myślą o kibicach w Azji, szczególności w Chinach. Na Dalekim Wschodzie jest wtedy godzina 19.

6 listopada Real Madryt po raz pierwszy zagrał w samo południe. Z Osasuną wygrał aż 7:1, a jak podał dzień później klub z Madrytu powołując się na dane Beijing TV spotkanie obejrzało 60 milionów Chińczyków.

Czytaj także: MLS przegoniła NBA i NHL

W poniedziałek Kanter Media, która zajmuje się rynkiem mediów w tym telemetrycznymi badaniami oglądalności poszczególnych kanałów i programów, poddała w wątpliwość dane chińczyków. Na podstawie badań telemetrycznych obliczono rzeczywistą liczbę widzów meczu Real – Osasuna. Spotkanie obejrzało 1,3 mln Chińczyków. Skąd aż taka różnica w stosunku do pierwszych danych?

Dziennik ABC wyjaśnia, że nie było absolutnie żadnej możliwości by pierwsze w historii spotkanie Realu rozgrywane o tak wczesnej porze przyciągnęło aż tylu widzów z dwóch powodów. Po pierwsze, na głównym programie sportowy CCTV-5 transmitowano mecz tenisa stołowego, mecz Realu pokazały na żywo tylko mniejsze stacje (Beijing TV i Shanghai TV). Po drugie, na rynku chińskim Primera Division nie jest jeszcze silną marką, zdecydowanie przegrywa z angielską Premier League.

Oznacza to, że sugestie chińskiej prasy, by grudniowy mecz Realu z Barceloną rozegrać w samo południe, przez władze ligi nie zostaną wzięte pod uwagę. Jak podała w poniedziałek wieczorem „Marca”, El Clasico najprawdopodobniej odbędzie się w sobotę 10 grudnia o godz. 22, wstępnie na tę godzinę zaplanowano transmisję w telewizji La Sexta.


Primera Division @Pick'n'roll:

Co robi Getafe, by przyciągnąć kibiców na stadion

Andres Iniesta i jego winnica

niedziela, 21 sierpnia 2011
Wesprzyj Getafe! Masz to w sobie

Na w poniedziałkowej ”Gazecie Sport.pl” i w internecie na Sport.pl możecie przeczytać o tym, jak Getafe, 16. klub Primera Division, zachęca do kupowania karnetów na najbliższy sezon ligowy (jeśli skończy się strajk). Poniżej reklamówki Getafe z ostatnich lat:

1. Sierpień 2011 i "Zombies calientes del Getafe":

 

2. Czerwiec 2011 i miś Koala

 

3. Lato 2010

 

4. Lato 2009

 

5. Lato 2008

 

6. Lato 2007 - najbardziej kontrowersyjny, biblijny spot

środa, 03 sierpnia 2011
Winiarz Iniesta, sponsor Iniesta
Cichy, spokojny, wręcz niepozorny Andres Iniesta, okazuje się być nie tylko świetnym piłkarzem, ale także całkiem łebskim facetem. W zeszłym roku niedaleko swojego rodzinnego miasteczka za ponad 9 milionów euro kupił tereny pod winnice i rozpoczął produkcję wina. Teraz został sponsorem drużyny Albacete.